19 October 2011

Kursus Pemindahan Hasil Penyelidikan Kepada Penulisan Ilmiah

salam.
Agak lama tidak menulis dalam blog nie. Beberapa minggu berlalu dengan tugasan yang kian mendesak dan menemui titik penamat. Mesyuarat Editorial Jurnal menagih komitmen pada tahap maksima apabila saya terpaksa menyiapkan editing 2 jurnal Inovasi Pedagogi dan menyiapkan 2 Jilid Buletin Tompinai. Tugasan ini perlu disipakan dalam masa seminggu berlangsungnya mesyuarat. alhamdulilah selesai cuma masih memerlukan pemurnian sebelum pencetakan dilaksanakan.


Dalam kesuntukan masa yang begitu, saya terpaksa mengurus satu Pertandingan Inovasi Pedagogi Guru Pelatih bagi guru pelatih PISMP semester 6 dan semester 8 serta KLPI. Bayangkan dengan seorang diri, terpaksa mengurus dari urusan surat menyurat sehinggalah kepada hari pertandingan. 


Hari memulakan kursus pemindahan  hasil penyelidikan kepada penulisan ilmiah. Bersyukur kerana fasilitator amat berpengalaman dalam membimbing teknik serta cara memindahkan bahan penyelidikan ini untuk dijadikan buku komersial. semoga dengan usaha ini dapatlah semua hasil penyelidikan dapat naik taraf sebagai buku dagang dalam pasaran.

No comments:

Post a Comment