2 January 2014

Selamat Tahun Baru 2014

Mungkin tak terlalu lewat untuk mengucapkan Selamat tahun baru 2014.. dalam sekelip mata dah masuk tahun ketiga cuti belajar ku... maknya nya tanggal 23.12.2014 genap 3 tahun pengajian dan kembali memulakan tugas..

Awal tahun nie penuh dengan ucapan cut & paste tahun baru... baik SMS mahupun WatSap yang aku terima...

 Hari ni Selasa terakhir pada tahun 2013 . Se hari je da nak habis kan?
Buat Keluarga : korang lah yg terpenting dalam hidup aku..
Buat Sahabat : Jangan lupe kan aku ya, bila suatu mase nanti kita terpisah.
Buat kawan2 : Maaf ya kalo aku ade silap dan salah, yg disengaja mahupun tak disengajakan.
Buat Musuh : Maaf bila selama ini aku selalu salah dimata kau.
Buat yg sayang pada aku : Aku juga sayang pada kamu.
Buat org yg prnah menyakiti aku : Terima kasih ya krna sudah mngajar aku bgaimana utk trus bersabar.
Buat yg tak kenal dgn aku : Terima kasih sbb setia save aku dkt contact korg, walau pun kekadang aku buat korang marah, suka update yg bukan-bukan.
Terima kasih korang sbb sudh ada dlm hidup aku, yg menjadikan tahun 2013 aku jadi ceria.
Thanks Semua! 

Happy New Year...Semoga Tahun Baru Lebih Baik Utk Kite Semua.

ini antaranya... banyak lagi... yang mungkin boleh dikongsi bersama.. cuma.. persoalannya.. membaca tak kita semua pesanan tersebut? atau sekadar 'cut & paste"

No comments:

Post a Comment