8 August 2011

Jika itu la....

awal-awal pagi, aku dikejutkan dengan SMS daripada bos yang mengucapkan "good luck in the pemantauan PC tis week. You can do it. Showcase your strength and the campus excellece. Kita doakan kejayaan". emm sungguh prihatin ketua jabatan jika begini. sentiasa menjaga kebajikan serta  memberi dorongan serta sokongan dalam pelbagai keadaan. jika itu la, tak salah aku bersusah payah mengemas itu dan ini, tido sekadar 3-4 jam saja sehari semata-mata mau pastikan semua bahan untuk pemantauan siap dan tiada masalah. Sekali lagi aku dikejutkan dengan panggilan telefon dari IPGTB, ingat pemantau dah ada di Sabah, dan akan dipantau tadi. jika itu yang terjadi, pastinya aku paling kelam kabut, mujurla ia hanya untuk memberitahu tenang dia akan datang untuk memantau P&P pada hari khamis. jika itu la, maka sempat la aku menyiapkan serba sedikit kerja-kerja yang belum siap-siap lagi...

No comments:

Post a Comment