9 August 2011

Patutka dimarah?

sedihnya... bahan yang aku simpan untuk 7 tahun ari nie rosak dengan seminit aje akibat kelalaian aku sendiri. sudah la itu satu-satunya salinan yang aku ada. Bahn tu merupakan Cd pertama aku hasilkan bersama Bahagian Teknologi Pendidikan KPM tahun 2004. Ia merupakan bahan yang telah memenangi Anugerah Guru Inovatif 2003 yang buat pertama kali aku buat dan menang tp ari ni Cd tu aku dah terpatahkan. sudah la ia tak ada salian lagi. setakat nie dah aku cari seluruh Sabah di PKG, BTP Sabah, Sekolah tp tak ada.. sedangkan ia telah diedarkan pada tahun 2004. namun aku sendiri hanya ada satu salinan yang draf asal. tp satu-satunya draf itu dah rosak dan tak dapat diselamatkan lagi. patut ka dimarah?Tp.. mujur ada penyelamat yang bagi link nie.. ada la simpanan. tengok-tengok la bahan inovasi yang pertama saya menang 2003 Jejak Ekonomi dan CD dihasilkan dan diedarkan tahun 2005.

http://eduworld.com.my/page.php?14
http://eduresos.my/


Dua-dua web nie ada inovasi pertama yang saya hasilkan..
Syukur masih ada lagi nak tengok-tengok dan kenang-kenang pengalaman melalui Anugerah Guru Inovatif Kebangsaan buat kali pertama.


2 comments:

  1. patut dimarah....nasib baik ada yg online tau! kalau tak jenuh nak menapak ke BTP...

    ReplyDelete
  2. itu la... cuma aku kehilangan juga rakaman 3 video yang tak jadi dalam tu coz yang di online sudah pilih video yang baik. yang beberapa kali di "cut" tu dah ilang untuk selamanya... patut kan kena marah gara-gara nak cantikkan CD terus patah! ha ha ha ha

    ReplyDelete